Witam na moim blogu

Od dawna szukałam miejsca, gdzie mogłabym podzielić się tym co kocham, co sprawia mi przyjemność, a czasem tym o czym myślę i co mnie martwi. Czytanie blogów innych już mi nie wystarczało więc postanowiłam założyć swój. 

Będzie to miejsce, gdzie będę mogła zaprezentować swoje pomysły kulinarne, opowiedzieć o swoich podróżach, pokazać miejsca, które są całkiem blisko, opowiedzieć o moich pasjach, które ciągle się zmieniają w moim życiu. Czy też tak macie, że nie ma jednej rzeczy, która Was na tyle absorbuje, że możecie powiedzie że to jest właśnie wasza pasja ? Często słyszę że powinnam odnaleźć swoją prawdziwą pasję, że praca powinna być pasją, ale co zrobić jak pewne rzeczy mnie po pewnym czasie nudzą, potrafię je zostawić niedokończone ? Może ktoś zna odpowiedź i podzieli się swoimi przemyśleniami. Na razie zostaje przy sprawianiu sobie małych przyjemności na co dzień. 

To co mnie pasjonuje w ostatnich tygodniach to planowanie mojego miejskiego ogrodu na balkonie. Od kilku lat podejmowałam próby uprawy różnych roślin z coraz większym nastawieniem na warzywa i rośliny jadalne. W tym roku chcę pójść o krok dalej i zacząć uprawę od nasionka. 

Myślę, że to będzie jeden z głównych tematów wiosennych postów. 
Drugim ważnym tematem w moim życiu jest gotowanie. Lubię eksperymentować w kuchni. Nie jestem chyba w tym bardzo oryginalna ale jestem dumna ze swoich dań więc chętnie się nimi podzielę. Oczywiście korzystam z różnych przepisów, ale praktycznie zawsze coś w nich zmieniam. Więc będę umieszczała linki do oryginalnych przepisów ale napiszę też co zmieniłam. 

Trzeci temat, który chciałabym stopniowo uzupełniać to podróże. A właściwie moje przygody z podróży. Myślę że moje zdjęcia mają co najmniej dużą konkurencję w sieci więc nimi nie będę się chwalić, co najwyżej będą obrazami do moich opowieści. A przygód miałam wiele i chętnie się nimi podzielę.

Jeżeli wciąż jeszcze czytacie mój wstęp zapraszam was na pierwsze posty, które już wkrótce pojawią się na moim blogu. 

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Prześlij komentarz